برگزاری نشست آشنایی با خدمات و حمایت های مالی شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی در دانشگاه


به همت آزمایشگاه مرکزی دانشگاه؛ نشست آشنایی با خدمات و حمایت های مالی شبکه آزمایشگاهی فناوری­ های راهبردی با حضور معاون پژوهش و فناوری دانشگاه، کارشناس شبکه، جمعی از اساتید و دانشجویان و جمعی از مدیران آزمایشگاه های استان در سالن رشد دانشگاه برگزار شد.

دکتر یوسفی، سرپرست آزمایشگاه مرکزی دانشگاه در این نشست گفت: شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی زیر نظر معاونت علمی ریاست جمهوری بوده که در سالهای اخیر تشکیل شده و حمایت مالی از خدمات آزمایشگاهی از جمله اقدامات مفید این شبکه می باشد.

وی افزود: آزمایشگاه مرکزی دانشگاه نیز به عضویت قطعی شبکه درآمده و با ارائه تخفیفات و تسهیلات شبکه، آماده خدمات دهی به متقاضیان می باشد.

ایشان خاطر نشان کرد: امیدواریم اعضای محترم هیات علمی ودانشجویان گرامی با مراجعه به سایت labsnet.ir از تسهیلات این شبکه استفاده کنند تا با افزایش آمار استفاده کنندگان در دانشگاه بتوان تسهیلات بهتری برای دانشگاه از شبکه آزمایشگاهی فناوری­ های راهبردی دریافت نمود.

گفتنی است: در این جلسه مبلغ پنج میلیون تومان گرنت هدیه با تخفیف ۱۰۰% از طرف شبکه آزمایشگاهی فناوری­ های راهبردی به قید قرعه به ۱۵ نفر از شرکت کنندگان اهدا شد.





 تاریخ ارسال خبر :   24 دی 1399 - 13:59
 تعداد بازدید :   630
 ارسال کننده :   کارشناس مرکز